Wilt u Vrienden van OVU worden?

Harmonie OVU is opgericht in 1891 en bestond in 2021 maar liefst 130 jaar!

In 2014 is door de sponsorcommissie van OVU het initiatief genomen om een club van “Vrienden van Harmonie OVU” op te richten. Het doel van de sponsorcommissie is het werven van fondsen voor de harmonie en het bieden van financiële ondersteuning.

Een van de manieren om deze doelstelling te realiseren is het lidmaatschap van de vriendenclub.

Al sinds de oprichting maakt onze muziekvereniging deel uit van de cultuur en traditie van een dorpsgemeenschap zoals we die in Wagenberg kennen. OVU biedt muziekliefhebbers, van beginneling tot gevorderde, een laagdrempelige vereniging waar het er gemoedelijk en gezellig aan toe gaat zonder daarbij het resultaat uit het oog te verliezen.

Ook vandaag de dag is het muziek dat verbindt en verbroedert en is onze vereniging een mooi instrument om een bijdrage te leveren aan de sociale cohesie. Subsidies worden steeds minder en vanaf begin volgend jaar stopt helaas ook voor ons de mogelijkheid om oud papier op te halen in de gemeente en daarmee de clubkas aan te vullen. Toch willen wij zowel jongeren als volwassenen de kans blijven bieden om een instrument te leren bespelen en op een moderne, hedendaagse manier verdere invulling te geven aan het voortzetten van een mooie muzikale traditie in ons dorp.

Wij zouden het enorm op prijs stellen u te mogen verwelkomen als Vriend van Harmonie OVU zodat we met uw hulp kunnen voorzien in een goede opleiding, instrumenten, eigentijdse kleding en activiteiten. U kunt al vriend worden voor een bedrag van € 50,- per jaar. Aanmelden kan door het invullen en mailen van het inschrijfformulier dat u ook op deze website vindt. U kunt natuurlijk ook uw gegevens doorgeven via een mailtje naar info@harmonie-ovu.nl en dan maken wij het in orde.

Als Vriend van Harmonie OVU zullen wij u via een nieuwsflits, nieuwsbrief of e-mail op de hoogte houden van de belangrijkste ontwikkelingen en activiteiten van OVU.

Alvast onze hartelijke dank.

Club van vrienden van Harmonie OVU