Lid worden?

Of je nu zelf een instrument hebt of graag een instrument wilt leren bespelen, je bent altijd welkom bij harmonie OVU. Als je al een instrument kunt bespelen, kun je direct aan de slag.

Klarinet of hoorn zijn maar enkele van de voorbeelden waarvoor de harmonie op zoek is naar nieuw talent.

Opleiding

Heb je nog geen instrument of wil je graag een instrument leren spelen, neem dan contact op met de secretaris of kom langs op de repetitieavond.

Wij vertellen je dan graag meer over onze ideale interne opleidingsmogelijkheden.

De lessen worden gegeven door Joop Hoevenaar en Ton Vermeulen. Alle lessen zijn in overleg en na schooltijd.

Instrument

De harmonie bezit een groot aantal instrumenten welke de leerling in bruikleen krijgt. Als je graag een instrument wil bespelen of eens wil proberen of een instrument bij jou past, neem dan contact op!

Bruikleenovereenkomst

Doorstroming

Nieuwe leerlingen stromen in principe door van de blazersklas naar het opstap orkest en JOW! In overleg met de dirigent stromen leerlingen in bij het groot orkest.

Vanaf groep 4 kunnen leerlingen van de basisschool lid worden van de harmonie.

Zij ontvangen een instrument in bruikleen en kunnen een lesboek met CD via OVU aanschaffen. Onder de deskundige docenten Joop en Ton kunnen zij zich bekwamen in de muziek en zelfs een diploma behalen.

Uiteraard mogen volwassen leden zich ook aanmelden. Een passende opleiding kan in overleg plaatsvinden.

Contributie en lesgeld: Per maand
Volwassenen (v.a. 18 jaar) € 15,00
Jeugdlid (tot 18 jaar)  € 12,00
Lesgeld indien geen lid van een orkest € 25,00